BiSiKaN HaTi

BiSiKaN HaTi
My PersOnaL BlOg..."BiSiKaN HaTi"".....DeNgaR KaN KaTa HaTi Mu....""Bila Suara Hati BerbiCaRa dengan Sendiri Nya..Mulalah terdetik dihati ini akan rasa yang ada didalam Hati..Membibitkan rindu..kasih..sayang..dan cinta..Benarkah Cinta itu Indah..!! Indahnya Cinta bagaikan Hidup di ALam Syurga Dan Cinta Buta bagaikan Hidup DaLam NeraKa....!!!! RenungkaN Lahhhhhh...!!!!

AssaLaMuaLaikuM My BeLOved FOllOwer........

AssaLaMuaLaikuM My BeLOved FOllOwer........
Terima Kasih kepada yang sudi menyelOngkar blOg Watiey yang tak seberapa ini..hanya sekadar meluangkan masa sahaja.. sekadar suka-suka... mOga Anda suka dengan hasil penulisan Watiey... Insyallah...Aminnnnn

Sunday 15 May 2011

TAKDIR DAN WAKTU

Sekilas biCara buat semua teman2 ku di wall FB,
Di sini kita kenal mesra dan saling bertegur sapa
Setiap hari setiap saat dan setiap waktu berlalu
Tanpa rasa sunyi dan sepi dengan pOst dan kOmen2

Aku adalah wanita biasa sentiasa ceria
Biarpun aku dirundung duka lara
Betapa sakitpun aku akan ku cuba tertawa
Biarpun hanya untuk seketika cuma

Kadang kala hatiku sering menangis
Namun tak pernah ku hiraukan kerna ku tahu
Andai aku lemah siapa yang bisa membuatku tabah
Aku harusnya kuat menghadapi dugaan hidupku ini

Kerna bagiku peluang hidup cuma sekali
Yang pergi tetap akan pergi tak kembali lagi
Kita yg masih hidup perlu meneruskan kehidupan
Biarpun suka atau duka anggap itu dugaan dr Yang Esa

Sentiasa Panjatkan Doa kepadaNya
Agar hidup kita sentiasa dirahmati dan di berkati
Disamping insan-insan yang menyayangi di kita
MOga kan bahagia hingga ke hujung nyawa..

Akhirnya andai ada tersalah tutur bicara
Terkasar bahasa dan mengusik perasaan teman2
Aku mohon sejuta kemaafan dari lubuk hati
Moga tiada yang terasa hati dan sakit menyakiti lagi..
Terima Kasih buat teman2 ku yang sentiasa menegurku..
Andalah teman2 ku yang sering buat ku terSeNyuM..

~ikhlas rasa dari hati~~ QasehKuWatiey ♥~

No comments:

Post a Comment

Aku Suka Suka Sama Kamu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

im yOurs..u are my COMPLETTY

im yOurs..u are my COMPLETTY

PujaaN Hati....Besssss Lagu ni...Layanz jew...

Hei Pujaan Hati...Apa Khabarmu...Kuharap Engkau Baik-Baik saja....Pujaan Hati Andai Kau Tahu....Ku Sangat MenCintai dirimu....Hei Pujaan hati Setiap Malam... Aku BerdOa Kepada Sang Tuhan....Berharap Cinta ku jadi kenyataan... agar ku tenang meniti kehidupan...hei Pujaan Hati...Pujaan Hati.... Mengapa Kau Tak Membalas Cintaku....Mengapa Kau abaikan rasaku....Ataukah Mungkin Hatimu membeku...Hingga Kau Tak Pedulikan aku...CObalah mengerti keadaanku...Dan CObalah Fahami keinginanku....Kuingin Engkau Menjadi Milikku... Lengkapi jalan cerita hidupkuHei..Pujaan Hati........

WATIEY ABDUL RAHMAN

WATIEY ABDUL RAHMAN